Visit HelsingørSmilingDanmark

Black Friday Helsingør

Black Friday Shopping

Black Friday Helsingør den 29 November 2019

Er du klar til årets helt store shopping dag? Black Friday startede som en amerikansk tradition, men dagen, der kommer fast i november, har nu for alvor bidt sig fast i Danmark som årets største prisfest. Og i år er vi helt vilde med Black Friday! Derfor kommer vi til at gå helt grassat med de bedste tilbud og nogle helt igennem fantastiske priser fredag d. XX. november 20XX.

Black Friday

Black Friday Shopping

Glæder du dig også til Black Friday? Det er du ikke ene om – på vores online shop ser vi frem til at invitere dig indenfor til en dag med ekstraordinære tilbud og utrolige kampagner, der vil forbløffe selv de mest erfarne tilbudsjægere. Følg med i nedtællingen og find de allerbedste priser hundredvis af produkter i et væld af kategorier på siden her.

Black Friday – en international mærkedag

Black Friday er ikke den eneste amerikanske mærkedag, vi har taget til os i Danmark. Valentinsdag og Cybermonday er to af dem, men Black Friday er om noget den mærkedag, der er den mest populære og den tradition, der har vundet indpas størst hos flest danskere. Det er ikke bestemt ikke uden grund, – dagen bugner nemlig af fantastiske tilbud, hvor besparelserne er så vilde. Det Er med andre ord ikke svært at forstå, hvorfor Black Friday er blevet årets største shopping-dag.

Mærkedagen, der efterhånden er blevet et verdensomspændende fænomen, stammer fra USA og ligger altid på fredagen efter Thanksgiving. I USA tager mange dagen fri for at begynde juleshoppingen og hygge med familie og venner, og Black Friday er med tiden blevet den største salgsdag på året. Det Er ligeledes den travlhed og massive menneskemængde, der følger herpå, der har givet anledning til navnet, der betyder 'Sort fredag'.

Få klaret årets julegaveindkøb

Der er én måned til jul, når kalenderen siger Black Friday på den sidste fredag i november, hvorfor det er oplagt at starte julegaveindkøbene.Undgå stress og jag i december og få klaret det ofte hektiske julegaveræs på Black Friday – så sparer du samtidig en betragtelig sum penge. Måske der endda bliver til en ekstra julegave eller tre? Med det store udvalg af fantastiske tilbud, som vi kan tilbyde i kategorier som elektronik, bolig, fritid og legetøj, finder du helt sikkert det, der står på familiens ønskesedler. Du finder bl.a. knivskarpe tilbud på TV, Computere, parfume og hvidevarer – eller hvad med køkkenredskaber til De gastronomiske eller legetøj til børnene?

Både online her og i de fysiske butikker

Helsingør Cityforening

De vilde Black Friday-tilbud er ikke kun forbeholdt online butikkerne. Vores fysiske butikker bugner også af varer med kæmpestore rabatter og til uhyggeligt lave priser. Kom trafik, travlhed og menneskemylder i forkøbet og begynd allerede nu at gøre dig tanker om, hvilke ting du skal gå efter her på den store mærkedag.Vi garanterer for vaskeægte prisfest til en vild Black Friday 20xx, hvor tilbuddene bliver endnu bedre end sidste år!